Ovi uslovi korišćenja primenjuju se na mobilnu aplikaciju Događaji Beograda (u daljem tekstu "Aplikacija") i na veb-sajtu tic.rs (u daljem tekstu "Sajt"), koje je kreirala kompanija ZURKA CE BITI DOO Beograd (u daljem tekstu "Pružalac usluga") kao besplatnu uslugu.
Molimo da se pre kupovine detaljno upoznate sa uslovima korišćenja iste kako bi ste imali na raspolaganju sve neophodne informacije. Kupovinom na Aplikaciji/Sajtu saglašavate se sa svim uslovima i informacijama koje su Vam prezentovane, te potvrđujete da ste ove uslove pročitali, razumeli i prihvatili u celosti.
Naša politika privatnosti dopunjuje ove uslove korišćenja. Preporučujemo da pažljivo pročitate ove informacije i povremeno proveravate ažuriranja.
Osnovni podaci o firmi:
ZURKA CE BITI DOO Beograd (u daljem tekstu: "ZURKA CE BITI") nije organizator ponuđenih događaja.
Događaj organizuje organizator događaja, koji takođe izdaje ulaznice (u daljem tekstu: "Organizator").
ZURKA CE BITI deluje isključivo kao distributer za prodaju ulaznica u ime organizatora, zbog čega ne snosi nikakvu odgovornost u vezi sa organizacijom i/ili održavanjem događaja, te nije odgovoran za povraćaj novca.
Pod prodajnim mestom ZURKA CE BITI se podrazumevaju:
Ulaznice je moguće kupiti na prodajnim mestima ZURKA CE BITI i njegovih partnera. Ulaznice za događaje se štampaju i po isplati cene se izdaju kupcu.
Kupovina ulaznica preko prodajnih mesta ZURKA CE BITI je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine u smislu člana 36 stav 1 tačka 12 Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), s obzirom na to da ZURKA CE BITI prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vreme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja). U skladu sa članom 26. stav 1. tačka 6. Zakona o zaštiti potrošača kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obavešten od strane ZURKA CE BITI da ne može da koristi pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
Kupovina ulaznica na Internet prodavnici je obavezujuća i kupac ne može odustati od izvršene kupovine u smislu člana 36. stav 1 tačke 12 i 13 Zakona o zaštiti potrošača, s obzirom na to da ZURKA CE BITI prodajom ulaznica pruža usluge povezane sa slobodnim aktivnostima koje se odvijaju u tačno određeno vreme odnosno u određenom periodu (odnosno za koje postoji konkretni rok ili period izvršenja), kao i da je reč o isporuci digitalnog sadržaja u vidu PDF ulaznica (E-ticket i M-ticket). U skladu sa članom 36 stav 1 tačka 13 i članom 26. stav 1. tačka 6 Zakona o zaštiti potrošača, kupac prihvatanjem ovih Uslova korišćenja izričito izjavljuje da je obavešten od strane ZURKA CE BITI da ne može koristiti pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
Kada izvršite porudžbinu na internet prodavnici tic.rs, izjavljujete da imate više od 18 godina i da imate poslovnu sposobnost za zaključenje ovog pravnog posla.
Za kupovinu ulaznica preko internet prodavnice tic.rs pratite sledeće korake:
Ulaznice kupljene na prodajnim mestima ZURKA CE BITI mogu se platiti gotovinom ili platnim karticama.
Ulaznice kupljene na Internet prodavnici plaćaju se isključivo platnom karticom (Visa, Master, Maestro, Dina).
Sva plaćanja se obrađuju putem pouzdanih spoljnih sistema plaćanja. Plaćanje putem prihvatanja platnih kartica (Visa, Master, Maestro, Dina) obavlja se preko licenciranih pružalaca platnih usluga i/ili banaka – partnera Platforme, uključujući, ali ne ograničavajući se na: Instituciju elektronskog novca PaySpot d.o.o. Novi Sad, sa sedištem u Novom Sadu, ul. Branimira Ćosića 2/II/201B, MB: 21157074, PIB: 109296534, u daljem tekstu: Institucija, i Raiffeisen Bank a.d., sa registrovanim sedištem u Beogradu, ul. Đorđa Stanojevića 16, MB: 17335600, PIB: 100000299, u daljem tekstu: Banka.
Konkretan pružalac platnih usluga ili banka preko kojih se transakcija obrađuje biće jasno naznačeni korisniku tokom procesa plaćanja.
Moguće je korišćenje digitalnog novčanika (Google i Apple Pay). Korisnik u tom slučaju potvrđuje transakciju biometrijom (otisak prsta/prepoznavanje lica) ili PIN-om na svom mobilnom telefonu što predstavlja pristanak na izvršenje transakcije.
Plaćanje metodom IPS „Skeniraj" — vrši se putem mobilnog bankarstva banke Kupca skeniranjem IPS QR koda.
Kupac je, kako bi realizovao kupovinu usluge, dužan da na označenoj sigurnoj formi stranice unese podatke svoje platne kartice. Ukoliko je transakcija izvršena, kupac će biti obavešten da je rezervacija sredstava u iznosu kreirane porudžbine uspešno obavljena. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja kupac je saglasan da mu se u momentu inicijalnog poručivanja rezervišu sredstva u iznosu kreirane porudžbine, kao i da se njegova platna kartica zaduži za iznos sa računa za realizovanu kupovinu usluge. Podaci o platnoj kartici čuvaju se na sigurnoj zaštićenoj stranici Banke u kriptovanoj formi i nisu dostupni drugim stranama u procesu plaćanja. Podaci o platnoj kartici ni jednog trenutka nisu dostupni Pružaocu usluge, ni Instituciji. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI Sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. U slučaju povrata novca kupcu (reklamacija, odustanak od kupovine, itd.), povraćaj sredstava će biti izvršen na karticu, odnosno na tekući račun potrošača uz njegovu saglasnost. Prilikom povraćaja novca kupac će učiniti dostupnim podatak o tekućem računu na koji se imaju vratiti sredstva, što predstavlja podatak o ličnosti, koji je zaštićen u skladu sa Politikom privatnosti. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pružalac usluge je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će Banka na zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice. S tim da se za svaku registrovanu karticu (bila jedna ili više) obavlja provera validnosti kartice i potrošača. Unos i prenos ličnih podataka i podataka o broju kartice zaštićeni su u skladu sa vodećim bezbednosnim protokolima na Internetu i u skladu sa PCI DSS standardima za sigurna plaćanja.
S obzirom na to da svaka zemlja nezavisno određuje zakone koji regulišu promet roba i usluga, mogu se javiti situacije u kojima NEZAVISNO OD NAS određene državne službe uvedu dodatne poreze, takse ili dažbine na izvršene transakcije. Pružalac usluge ne snosi odgovornost za takva obračunavanja, a Kupci se obavezuju da samostalno reše sva pitanja vezana za njihovu uplatu.
Na internet stranici je moguće obaviti kupovinu u svojstvu fizičkog lica, preduzetnika i pravnog lica. Ukoliko se za kupovinu izvrši plaćanje platnom karticom privrednog društva/preduzetnika, u tom slučaju ZURKA CE BITI, Institucija, ni Banka ne odgovaraju za poreske kao i druge zakonske obaveze koje prate platnu transakciju i osnovni pravni posao na osnovu kojeg je transakcija izvršena, niti bilo koje druge poreze koji mogu nastati prilikom kupovine usluge.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske kompanije, a koji nama u trenutku kupovine ulaznice ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike u odnosu na originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Svaka ulaznica postaje važeća nakon celokupne uplate cene ulaznica i troškova obrade prikazanih prilikom kupovine. ZURKA CE BITI nismo obveznici PDV-a, on se ne primenjuje, i nemamo skrivenih troškova.
Troškovi obrade za kupovinu ulaznica na Internet prodavnici obračunavaju se na nivou porudžbine i iznose varijabilan procenat od cene ulaznice, koji se navodi za svaki događaj pojedinačno i prikazuje u računu. Troškovi obrade se odnose na pokriće nužnih troškova obrade platnih transakcija putem platnih kartica, te administrativnih, materijalnih i ostalih operativnih troškova ZURKA CE BITI.
U procesu prihvatanja platnih kartica i izvršavanju platnih transakcija na internet stranici, novčana sredstava na ime usluge prihvatanja bezgotovinskog načina plaćanja platnim karticama Korisnika na stranici se putem elektronskih kanala podržanih od strane Banke prenose (uplaćuju) na poseban račun Institucije elektronskog novca za zaštitu novčanih sredstava korisnika kod Banke, u cilju daljeg prenosa na račune primaoca plaćanja. Uplatom novčanih sredstava od strane Korisnika na ime izvršenja platne transakcije upotrebom platne kartice na internet stranici, Korisnik daje izričitu saglasnost da se uplata novčanih sredstava izvrši u korist posebnog računa Institucije za zaštitu novčanih sredstava korisnika otvorenog kod Banke, i saglasan je da Platforma izda instrukcije za prenos na platne račune primaoca plaćanja. Institucija ne odgovara za poreske kao i druge zakonske obaveze koje eventualno proizilaze iz ovlašćenog ili neovlašćenog korišćenja internet stranice od strane Korisnika.
Kod svakog plaćanja putem internet stranice Korisnik sa Institucijom zaključuje ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji, radi prihvata i prenosa novčanih sredstava primaocima plaćanja. Predugovorne informacije o jednokratnoj platnoj transakciji na internet stranici sadrže informacije o Ugovoru o jednokratnim platnim transakcijama prilikom plaćanja na stranici, informacije o izvršenju jednokratnih platnih transakcija, informacije i podatke o naknadama i terminskom planu za izvršenje jednokratnih platnih transakcija, informacije o načinu i sredstvima komunikacije između Korisnika i Institucije.
Informacije o Ugovoru o jednokratnoj platnoj transakciji - Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji je ugovor na daljinu za izvršenje jednokratne platne transakcije kojim se uređuje izvršenje jedne određene platne transakcije. Zaključuje se između Institucije i Korisnika na internet stranici, kao sredstvu komunikacije na daljinu aktiviranjem od strane korisnika određenih opcija u sadržaju prikazanom na internet stranici i davanjem saglasnosti za izvršavanje jednokratne platne transakcije uspešnim iniciranjem kartične transakcije. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji čine Opšti uslovi za pružanje platnih usluga (u daljem tekstu: Opšti uslovi poslovanja Institucije) i Terminski plan Institucije koji su dostupni na https://www.payspot.rs, ovi Uslovi korišćenja i autorizovan nalog potrošača za izvršenje jednokratne platne transakcije. Izdavanjem naloga za izvršenje jednokratne platne transakcije odnosno iniciranjem plaćanja platnom karticom, smatra se da se Korisnik upoznao i da prihvata ove Uslove internet stranice i predugovorne informacije i uslove izvršavanja jednokratnih platnih transakcija Institucije koji su dostupni Korisniku na internet stranici pre izvršenja transakcije plaćanja i sa kojima se Korisnik saglasio. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji se smatra zaključenim činom davanja saglasnosti od strane Korisnika za izvršenje jednokratne platne transakcije na internet stranici.
Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji zaključuje se na srpskom jeziku. Korisnik ima pravo da mu se tokom trajanja ugovornog odnosa, na njegov zahtev, dostavi kopija naloga o jednokratnoj platnoj transakciji na papiru.
Jednokratna platna transakcija određuje se platnim nalogom. Institucija prima platne naloge neposredno od strane internet stranice, koja ih dostavlja u ime i za račun Korisnika koji inicira izvršenje jednokratne platne transakcije:
Smatra se da je platna transakcija autorizovana kada je korisnik dao saglasnost za njeno izvršenje. Autorizacijom naloga korisnik daje saglasnost za izvršenje platne transakcije u skladu sa uslovima koji su mu prezentovani neposredno pre davanja saglasnosti, kao i Opštim uslovima poslovanja Institucije www.payspot.rs, čime je Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji između Institucije i Korisnika zaključen.
Institucija će izvršiti platni nalog kojim se traži izvršenje platne transakcije pod uslovom da je:
Platni nalog se izvršava u skladu sa Terminskim planom Institucije koji možete da pronađete na linku: https://strapicms.payspot.rs/uploads/P016_V05_Terminski_plan_18_04_2024_09799675f0.pdf
Korisnik ne snosi trošak jednokratne platne transakcije.
Za poručivanje i plaćanje ulaznica putem predračuna za pravno lice, potrebno je na e-mail adresu [email protected] poslati sledeće podatke: naziv firme, adresu, PIB i e-mail adresu na koju naša služba treba da pošalje predračun. Takođe je potrebno da se naglasi za koji događaj se poručuju ulaznice, količinu ulaznica kao i cenovnu kategoriju ulaznica za koje je potreban predračun.
Vaše PDF ulaznice će biti poslate na email koji ste naznačili prilikom kupovine. Takođe, Vaše PDF ulaznice možete preuzeti na našem veb-sajtu, odmah nakon naručivanja, na poslednjoj stranici kupovine. PDF ulaznicu potrebno je odštampati na papiru A4 formata. Pažljivo čuvajte ulaznice nakon štampanja i odštampane ulaznice donesite na događaj.
Vaše PDF ulaznice prilagođene za mobilni telefon će biti poslate na email koji ste naznačili prilikom kupovine. Takođe, Vaše PDF mobilne ulaznice možete preuzeti na našem veb-sajtu, odmah nakon naručivanja, na poslednjoj stranici kupovine. Pažljivo čuvajte ulaznice u svom telefonu i proverite bateriju na svom telefonu pre dolaska na događaj.
Vaše ulaznice možete preuzeti pomoću jedinstvenog ID broja transakcije, koji dobijate nakon završetka kupovine na Internet prodavnici. Ulaznice plaćene online mogu se preuzeti u mobilnoj aplikaciji i na sajtu tic.rs u vašem ličnom kabinetu korisnika.
Pravo na vraćanje ulaznica kupac ulaznice ima samo u sledećim slučajevima:
Viša sila, tokom koje miruju obaveze Organizatora, nastupa kada Organizator događaja nije u stanju da ispuni svoju obavezu održavanja događaja zbog rata, pobune, terorističkih akata, štrajkova, nesreća, požara, blokade, poplave, odluke ili akcije epidemiološke vlasti, prirodne katastrofe, teškog poremećaja u snabdevanju energijom ili bilo čega drugog, iz razloga koji je van njegove moći i kontrole.
Ako je događaj otkazan ili odložen zbog navedenih okolnosti, ZURKA CE BITI će o tome obavestiti kupce što je pre moguće putem veb-sajta tic.rs i oblakkarte.rs. Ukoliko je događaj odložen za novi termin, povraćaj novca za kupljene ulaznice korisnicima kojima novi termin ne odgovara biće moguć do početka događaja u novom terminu, osim ukoliko organizator događaja ne odluči drugačije.
U slučajevima navedenim u prethodnom stavu, ulaznica će biti stornirana, a novac vraćen kupcu na tekući račun ili na platnu karticu preko AmericanExpress (AmEx), DinaCard, Maetro/MasterCard i VISA metoda plaćanja.
U slučaju povraćaja novca za kupovinu obavljenu na Internet prodavnici, kupcu će biti vraćen iznos cene ulaznice za predmetni događaj. Kupcu neće biti izvršen povraćaj troškova obrade, budući da se usluga ZURKA CE BITI smatra u celosti pruženom u trenutku kupovine ulaznice, o čemu je kupac obavešten i na šta pristaje.
U slučaju otkazivanja ili odlaganja događaja ili drugih promena programa u vezi sa događajem, ni u kom slučaju neće biti izvršen povraćaj novca za povezane troškove (npr. prevoz, hotelski smeštaj, troškovi isporuke itd.).
ZURKA CE BITI nije organizator ponuđenih događanja. Događaj organizuje, vodi i realizuje organizator, koji takođe izdaje ulaznice. Organizator je isključivo odgovoran za povraćaj novca kupcima u slučaju otkazivanja ili odlaganja događaja opisanih pod tačkom 6.1.
ZURKA CE BITI deluje isključivo kao distributer za prodaju ulaznica u ime organizatora, zbog čega ne snosi nikakvu odgovornost u vezi sa organizacijom i/ili održavanjem događaja, te nije odgovoran za povraćaj novca kupcima u slučajevima otkazivanja ili odlaganja događaja opisanih pod tačkom 6.1.
ZURKA CE BITI ima obavezu povraćaja novca kupcima ulaznica u ime Organizatora jedino u sledećim slučajevima:
U slučajevima kada ZURKA CE BITI ima obavezu povraćaja novca kupcima ulaznica u ime Organizatora (treći stav ovog člana 6.2), ZURKA CE BITI će izvršiti povraćaj novca na tekući račun kupca ili na prodajnom mestu gde su ulaznice kupljene, i to u roku od:
a sve pod uslovom da je kupac podneo zahtev za vraćanje novca.
Pravo na zamenu ulaznica tako što ulaznicu za odloženi ili otkazani događaj menja za ulaznicu za drugi događaj istog Organizatora, kupac ulaznice ima samo u sledećim slučajevima:
U slučaju da Organizator ne može obezbediti zamenu ulaznice za drugi događaj istog Organizatora, Organizator je dužan da organizuje povraćaj sredstava kupcima.
Kupac prilikom zamene ulaznice ima obavezu da izvrši eventualnu doplatu cene ulaznice prema obračunu ZURKA CE BITI, dok se zamena ulaznice može izvršiti nakon uplate razlike u ceni u celosti.
U slučaju da je cena ulaznice za drugi događaj niža od cene za otkazani ili odloženi događaj, Organizator će izvršiti vraćanje novca kupcu na tekući račun kupca ili na prodajnom mestu gde su ulaznice kupljene, pod uslovom da je organizator obezbedio novčana sredstva i preneo ih ZURKA CE BITI, u roku od 60 dana od dana planiranog održavanja događaja.
Za sve informacije u vezi otkazivanja, odlaganja ili premeštanja događaja, kao i u vezi zamene ili povraćaj ulaznica, kontakt mejl adresa je: [email protected]
ZURKA CE BITI se obavezuje da čuva privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u ZURKA CE BITI (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Korisnik prihvata da lični podaci mogu biti elektronski obrađeni od strane ZURKA CE BITI za potrebe izvršenja usluge. U skladu s pravnim odredbama, korisnik prihvata da se njegovi podaci proslede partnerskim kompanijama (kompanijama kćerkama ili poslovnicama) kao i organizatorima događaja za koje su ulaznice kupljene.
ZURKA CE BITI radi u ime i za račun Organizatora. Ukoliko se za događaj Organizatora ustanovi da je u pitanju događaj visokog rizika (najčešće sportske manifestacije) Zakon o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim i ostalim priredbama nalaže ZURKA CE BITI da deluje u skladu sa Zakonom, te prikuplja lične podatke kupaca i predaje direktno Organizatoru. Banka ne učestvuje u prikupljanju ovih ličnih podataka, te se svi podaci isključivo distribuiraju Organizatoru događaja.
Klikom na sledeći link možete videti našu Politiku privatnosti.
ZURKA CE BITI će, prema svom dugogodišnjem iskustvu u radu pronaći i registrovati nalog kod odgovarajuće kompanije koja poseduje adekvatne tehničke mogućnosti i podršku za emitovanje uživo (live streaming) odnosno skladištenje iste na VoD serverima i reprizno emitovanje u dogovorenim terminima. Kupovinom pristupnog koda/ulaznice, kupac prihvata i registraciju putem zvaničnog veb-sajta ZURKA CE BITI (tic.rs i oblakkarte.rs) i izborom sadržaja, dobijaju pristup linku koji omogućava kupcu gledanje sadržaja uživo (live stream) ili Vod (video on demand). Broj pristupnih KOD-ova/ulaznica za pristup linku određuje Organizator. Cenu pristupnog koda/ulaznice za svaki sadržaj određuje Organizator.
ZURKA CE BITI ne snosi nikakvu odgovornost u vezi sa sadržajem koji se emituje (kvalitet snimka, autorska prava, lik i delo izvođača).
U cilju zaštite od zloupotrebe, ZURKA CE BITI u određenim okolnostima (ukoliko se transakcija pri proveri pokaže kao sumnjiva) može zahtevati od kupca dodatne podatke – sken platne kartice sa vidljive četiri poslednje cifre. Ukoliko ne prihvatate gore navedene uslove poslovanja, možete zatražiti povraćaj novčanih sredstava koja će biti vraćena na račun sa koga je izvršeno plaćanje.
Neovlašćeno kopiranje, modifikacija Aplikacije ili Sajta, bilo kog njihovog dela ili naših zaštitnih znakova strogo je zabranjeno. Bilo koji pokušaji izvlačenja izvornog koda Aplikacije ili Sajta, prevođenja na druge jezike ili stvaranja izvedenih verzija nisu dozvoljeni. Svi zaštitni znakovi, autorska prava, prava na baze podataka i druga prava intelektualne svojine koja se odnose na Aplikaciju i Sajt ostaju vlasništvo Pružalaca usluga.
Pružalac usluga nastoji da obezbedi da Aplikacija i Sajt budu što korisniji i efikasniji. Zato zadržava pravo da menja Aplikaciju ili Sajt ili naplaćuje svoje usluge u bilo koje vreme i iz bilo kog razloga. Pružalac usluga garantuje da će bilo kakve naknade za Aplikaciju ili Sajt ili njihove usluge biti jasno saopštene vama.
Aplikacija i Sajt čuvaju i obrađuju lične podatke koje ste dostavili Pružalcu usluga kako bi obezbedio Uslugu. Vi ste odgovorni za čuvanje bezbednosti vašeg telefona i pristupa Aplikaciji i/ili Sajtu. Pružalac usluga preporučuje da ne vršite jailbreak ili rootovanje vašeg telefona, što uključuje uklanjanje softverskih ograničenja i ograničenja nametnutih zvaničnim operativnim sistemom vašeg uređaja. Takve radnje mogu izložiti vaš telefon zlonamernim softverima, virusima, zlonamernim programima, ugroziti bezbednosne funkcije vašeg telefona i dovesti do nepravilnog rada Aplikacije ili Sajta ili njihove potpune nefunkcionalnosti.
Napominjemo da Aplikacija i Sajt koriste usluge trećih strana koje imaju svoje Uslove korišćenja. Ispod su linkovi ka Uslovima korišćenja trećih strana koje koristi Aplikacija i Sajt:
Imajte na umu da Pružalac usluga nije odgovoran za određene aspekte. Neke funkcije Aplikacije i Sajta zahtevaju aktivnu internet konekciju, koja može biti obezbeđena preko Wi-Fi ili mobilnog operatora. Pružalac usluga nije odgovoran ako Aplikacija ili Sajt ne funkcionišu u punom kapacitetu zbog nedostatka pristupa Wi-Fi ili ako vam je ponestalo podataka.
Ako koristite Aplikaciju ili Sajt van Wi-Fi mreže, imajte na umu da se uslovi vašeg mobilnog operatera i dalje primenjuju. Dakle, možete imati troškove od vašeg mobilnog operatera za korišćenje podataka prilikom povezivanja sa Aplikacijom ili Sajt, kao i druge troškove trećih strana. Korišćenjem Aplikacije ili Sajta, preuzimate odgovornost za bilo kakve takve troškove, uključujući roaming troškove podataka, ako koristite Aplikaciju ili Sajt van vašeg matičnog regiona (npr. regiona ili zemlje), a da niste isključili podatkovni roaming. Ako niste platilac računa za uređaj na kojem koristite Aplikaciju ili Sajt, pretpostavlja se da ste dobili dozvolu od platioca.
Pružalac usluga takođe ne može uvek biti odgovoran za vaše korišćenje Aplikacije ili Sajta. Na primer, vi ste odgovorni da vaš uređaj ostane napunjen. Ako vam se uređaj isprazni i ne možete pristupiti Usluzi, Pružalac usluga nije odgovoran.
Što se tiče odgovornosti Pružalaca usluga za korišćenje Aplikacije i Sajta, važno je napomenuti da, iako se trude da ih održavaju aktuelnim i tačnim u svakom trenutku, oslanjaju se na treće strane za pružanje informacija kako bi ih učinili dostupnim vama. Pružalac usluga nije odgovoran za bilo kakve gubitke, direktne ili indirektne, koje ste pretrpeli kao rezultat potpune oslanjanja na ovu funkcionalnost Aplikacije ili Sajta.
Pružalac usluga može u nekom trenutku poželeti da ažurira Aplikaciju ili Sajt. Aplikacija i Sajt su trenutno dostupni u skladu sa zahtevima operativnog sistema (i za bilo koji dodatni sistem za koji odluče da prošire dostupnost), a to se može promeniti, te će vam biti potrebno da preuzimate ažuriranja ako želite da nastavite da koristite Aplikaciju i/ili Sajt. Pružalac usluga ne garantuje da će uvek ažurirati Aplikaciju ili Sajt tako da budu relevantni za vas i/ili kompatibilni sa određenom verzijom operativnog sistema instaliranom na vašem uređaju. Međutim, vi se slažete da uvek prihvatate ažuriranja Aplikacije i Sajta kada vam se ponude. Pružalac usluga takođe može poželeti da prestane da pruža Aplikaciju ili Sajt i može prekinuti njihovo korišćenje u bilo koje vreme bez prethodnog obaveštenja. Ako nije drugačije navedeno, pri svakom prestanku (a) prava i licence koja su vam data prema ovim uslovima prestaju; (b) morate prestati da koristite Aplikaciju i/ili Sajt i (ako je potrebno) obrisati ih sa svog uređaja.
Kupac je saglasan da elektronski fiskalni račun dobije u zasebnom e-mailu na adresu koja je uneta prilikom kupovine ulaznica. Na fiskalnom računu iskazan je hiperlink za verifikaciju, kojem se može pristupiti preko svih uređaja koji imaju pristup internetu.
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Za sve sporove koji ne mogu biti rešeni sporazumom, nadležan je sud u Beogradu.
Izmena ovih Uslova vršiće se u skladu sa izmenama pravila postupanja i funkcionisanja Aplikacije/Sajta kao i u drugim slučajevima koje Pružalac usluge po svojoj apsolutnoj diskreciji utvrdi. Ukoliko bilo koji uslov ili odredba sadržana u ovim Uslovima korišćenja postane nepunovažna, to neće uticati na punovažnost ostalih uslova i odredbi koje nisu pogođene takvom nepunovažnošću. Kupci su dužni da prate ove Uslove korišćenja i izmene istih, imajući u vidu da su javno dostupni, kao i da je u njihovom interesu da budu upoznati sa istima.